Menu Zavřeno

Umelá inteligencia zvyšuje zisky v odvetví hotelierstva

Smartfóny a roboty
Hotely sú preč s recepciami. Hostia sa teraz môžu zaregistrovať a dokonca odomknúť izby pomocou smartfónov. Odstránenie zamestnanca na recepcii znižuje náklady a zvyšuje zisky. Ale roboty môžu tiež vykonávať základnú úlohu odbavenia, ako aj poskytovanie izbovej služby.

relax

CNN Travel oznámila, že prvý diminutívny humanoidný robot menom Mario pracuje v hoteli Marriott v belgickom Gente od júna 2015. Pracuje ako recepčný, hovorí 19 jazykmi, používa softvér na rozpoznávanie tváre a má dve kamery, ktoré dokážu ukladať zákaznícke tváre po dobu šesť mesiacov. Marriott oznámil 5-percentný nárast spokojnosti hostí v tom istom mesiaci, v ktorom je robot zamestnaný. Hoteloví hostia milujú používať svoje smartfóny, rozprávajú sa s malým robotom a vždy sa vracajú do Marriott za jeho novosť a pohodlie, čo prináša opakované navýšenie výnosov zvyšuje príjem.

Inteligentný osobný asistent
Nie je potrebné baliť Echo na výlet. Hotel Clarion v Štokholme inzeruje pridanie AI a Amazon Echo na poskytovanie izbovej služby. Hostia môžu priamo požiadať o jazdy na rôzne podujatia v meste, požiadať o návrhy reštaurácie, v ktorej sa podávajú čerstvé a miestne jedlá, alebo si objednať izbovú službu a získať odpovede na otázky týkajúce sa hotela. Žiadne ďalšie vyhľadávanie prostredníctvom kontaktných telefónnych čísel hotela! Tento hlasovo aktivovaný asistent AI uľahčuje cestovný ruch. Výsledkom sú pozitívne recenzie, ktoré generujú viac návštev hostí, a tým aj viac príjmov.

ovládání

Počítačové videnie a symbolické učenie
Monugramje najnovším šialenstvom v Taliansku, ktorý sa nazýva aj „Shazam pre pamiatky“. Je to aplikácia, ktorá rozpoznáva pomník z fotografie  zhotovenej na smartfóne a potom rozpráva jeho históriu. Jednoducho povedané, táto komplexná technika rozpoznávania využíva počítačové videnie, ktoré je súčasťou symbolického učenia AI. Inovátor tejto aplikácie hovorí, že cestovné kancelárie môžu používať značkový model Monugramu na aktiváciu a mesačné predplatné. Prínosom pre nich je provízia vo výške 12 až 15%, pretože turisti nakupujú aktivity priamo z webovej stránky.

3.9
12